Versterk stichting voor Ons

Stichting voor Ons is voor haar financiën afhankelijk van fondsen, sponsoring, giften en donaties. Omdat wij Ons 100% vrijwillig inzetten en geen winstoogmerk hebben hoeft stichting voor Ons geen belasting te betalen over ontvangen subsidies of donaties.

Als u geld aan stichting voor Ons schenkt komt het volledig ten goede aan de bijeenkomsten en andere evenementen voor alle soorten lotgenoten van jong tot oud. De bijeenkomsten die wij als stichting organiseren zijn gratis en voor iedere gelijkgestemde toegankelijk.

Draag je Ons werk een warm hart toe? Dan kan jij ons versterken op verschillende manieren!

Donateur worden van stichting voor Ons:

Stichting voor Ons is mede afhankelijk van haar donateurs.

Als donateur geef je onze stichting meer vrijheid en kunnen wij meer activiteiten voor lotgenoten organiseren waarvoor we geen subsidie ontvangen bij fondsen. Met onze donateurs laten we lotgenoten zien dat er versterking is vanuit de samenleving en laten we subsidiegevers financieel zien dat we een achterban hebben.

Elke donatie helpt

Ambassadeur worden van Ons:

Ben jij die vrijwilliger die graag helpt bij het meedenken, vormgeven of organiseren van evenementen?  Wil jij graag voorlichting geven of lotgenoten ondersteuning bieden? Ben jij krachtig in het werven van fondsen of inzamelingsacties bedenken en organiseren? Of ben jij creatief en zou je graag mee willen helpen met de website, social meda of promoties?

Vind jij net als Ons dat het taboe rondom seksueel misbruik, mishandeling en verkrachting moet worden doorbroken?

Dan ben jij mogelijk de persoon die wij zoeken!

Wil jij stichting voor Ons ondersteunen? Vul het contactformulier in met een korte omschrijving van wie je bent, waarin je kan en wil versterken en wat je redenen zijn. Vervolgens nemen wij contact met je op voor een kennismaking.

Eenmalige gift in geld of goederen:

Wil je eenmalig iets schenken aan Ons? Dan kun je een bedrag overmaken op rekeningnr: NL54 INGB 0008 3104 93 t.n.v. Stichting voor Ons onder vermelding van gift.

Ook kan je (in overleg) goederen geven, we staan een aantal keer per jaar op markten waar we de spullen verkopen; opbrengst voor de stichting. Ook helpen we met sommige spullen lotgenoten of andere organisaties.

Elke gift is lief

Stichting voor Ons sponsoren:

Dit kan bijvoorbeeld met een sponsorloop-actie van scholen binnen de stad waar je woont, een speciale geldinzameling starten binnen het bedrijf waar je werkt, je sport-vereniging, hobby-club, geloofs-gemeenschap, Tattooshop, zangclub. Een benefiet organiseren met muziek en eten, Lege flessen-actie van bv plaatselijke supermarkt of via scholen, meedoen met de Nijmeegse vierdaagse of een ander groot sport-evenement waarbij dat mogelijk is. Op een rommelmarkt staan met zelfgemaakte of verzamelde spulletjes of wc’s schoonhouden bij een plaatselijk evenement of jaarmarkt, etc, etc

Bedrijven kunnen ons ook steunen door bijvoorbeeld hun expertise of producten kosteloos aan te bieden. Uiteraard zijn bedrijfsdonaties ook mogelijk.

Misschien heb jij een ander leuk idee waarmee jouw bedrijf stichting voor Ons kan versterken?

Neem dan contact op via bestuur@stichtingvoorons.org.