Stichting voor Ons is voor haar financiën afhankelijk van fondsen, sponsoring, giften en donaties. Omdat wij Ons 100% vrijwillig inzetten en geen winstoogmerk hebben hoeft stichting voor Ons geen belasting te betalen over ontvangen subsidies of donaties. Stichting voor Ons heeft een ANBI status

Als u geld aan stichting voor Ons schenkt komt het volledig ten goede aan de bijeenkomsten en andere evenementen voor alle soorten lotgenoten van jong tot oud. De bijeenkomsten die wij organiseren zijn gratis en voor iedere gelijkgestemde toegankelijk.

Draag je Ons werk een warm hart toe? Dan kan jij ons versterken op verschillende manieren!

Donateur worden van stichting voor Ons:

Als donateur geef je onze stichting meer vrijheid en kunnen wij meer hulp bieden aan lotgenoten organiseren waarvoor we geen subsidie ontvangen bij fondsen. Met onze donateurs laten we lotgenoten zien dat er versterking is vanuit de samenleving en laten we subsidiegevers financieel zien dat we een achterban hebben.

Elke donatie helpt

Ambassadeur worden van Ons:

Ben jij die vrijwilliger die graag helpt bij het meedenken, vormgeven of organiseren van evenementen?  Wil jij graag voorlichting geven of lotgenoten ondersteuning bieden? Ben jij krachtig in het werven van fondsen of inzamelingsacties bedenken en organiseren? Of ben jij creatief en zou je graag mee willen helpen met de website, social media of promoties?

Vind jij net als Ons dat het taboe rondom seksueel misbruik, mishandeling en verkrachting moet worden doorbroken?

Dan ben jij mogelijk de persoon die wij zoeken!

Wil jij stichting voor Ons ondersteunen? Vul het contactformulier in met een korte omschrijving van wie je bent en waarin je kan en wil versterken!

Eenmalige gift in geld of goederen:

Wil je eenmalig iets schenken aan Ons?

Dat kan door een bedrag over te maken maar dit kan ook door het geven van goederen.  We staan een aantal keer per jaar op markten waar we de spullen verkopen. Ook helpen we met spullen lotgenoten of andere organisaties.

Elke gift is lief

Stichting voor Ons sponsoren:

Dit kan bijvoorbeeld met een sponsorloop-actie, een geldinzameling starten binnen het bedrijf waar je werkt, je sport-vereniging, hobby-club, geloofs-gemeenschap of zangclub. Het kan via statiegeld flessen-actie van de plaatselijke supermarkt of via scholen, meedoen met de Nijmeegse vierdaagse of een ander sport-evenement. Wc’s schoonhouden of de garderobe bijhouden van een plaatselijk evenement of jaarmarkt…

Bedrijven kunnen ons ook steunen door bijvoorbeeld hun expertise of producten kosteloos aan te bieden. Uiteraard zijn bedrijfsdonaties ook mogelijk en door de ANBI status aantrekkelijk.

Misschien heb jij een ander leuk idee waarmee jij of jouw bedrijf stichting voor Ons kan versterken? Neem contact op!